dimecres, 25 de maig del 2016

Sortida a la Fàbrica de Cacaolat

El dimarts  24 de maig vam anar tot el cicle mitjà a la Fàbrica del Cacaolat .
Mentre veiem l' elaboració  del Cacaolat em vam tastar un . Després  vam marxar  a un parc  ple de sorra molt  gran .
Ens va agrada molt , fins i tot  ens van regalar una  motxilla amb coses dins.
Esther,  Toni, Tuffik, Mario i Aroa


Dimarts, 24 de maig  vam anar a la Fàbrica de Cacaolat. Tercer i quart hem anat tots plegats i a l' arribar ens vam separar.
Un cop dins la fàbrica ens van ensenyar l'arbre del cacau. La primera ampolla de Cacaolat que van treure va estar al 1.933.
Sabeu  com es  diu el nen  del logo de Cacaolat? Doncs  el nen es diu Pepi.
El nom de cacaolat  vol dir cacau i llet.
Anys enrere  feien el Cacaolat amb la  mateixa fòrmula  secreta d'ara.
Ens va agradar molt la sortida!!!
Maria.S, Maria.A , Kaotar , Unai,Ikram i Miquel.     

9 comentaris:

  1. Miquel:em va agradar molt la sortida

    ResponElimina
  2. Miquel:em va agradar molt la sortida

    ResponElimina
  3. Daniela Sánchez: A la sortida ho he passat super bé.

    ResponElimina
  4. A mi m´agradat molt la sortida ala fabricá de cacaolat

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt la fabrica de cacaolat per què ens van explicar coses que encara no sabiem, per exemple que era la unica fabrica del món i també ens van ensenyar un video de com es feia el cacaolat.

    Michelle

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt la sortida a la fabrica del cacaolat perque he apres moltes coses com per exemple que l.arbre del cacao per viure necessita pluja, humitat i sol i que aquesta es la unica fåbrica de cacaolat del mőn. LA SORTIDA M'HA AGRADAT MOLT!!!

    ResponElimina
  7. M'ha agradat molt la sortida a la fabrica del cacaolat perque he apres moltes coses com per exemple que l.arbre del cacao per viure necessita pluja, humitat i sol i que aquesta es la unica fåbrica de cacaolat del mőn. LA SORTIDA M'HA AGRADAT MOLT!!!

    ResponElimina