dimecres, 2 de març del 2016

Jornada d'avis

Ahir dia 1 de març va ser la Jornada d'avis!
A 3r van venir  l'àvia del Yago,la de la Evelyn, la del Marcos, l'avi i l'àvia del Bruno i l'avi del Martin.
Ens van explicar coses de quan eran petits i vivien al seu poble. S'inventaven jocs  i podien sortir al  carrer sols.
L'avi del Martin va fer un Power Point de Hellin. Una àvia era de FRANÇA!!!
L'activitat va ser molt entretinguda i se'ns va fer molt curta perquè ens ho vam passar molt bé.
Entre tots els vam regalar a cada avi un ram de flors.
Fet per Unai,damian, Yago i Miquel.

10 comentaris:

  1. A mí i els meus pares ens ha agradat la jornada d'avis per què podem aprendre coses molt interessants que encara no sabem de la història.

    - Michelle, Luis i Carolina.

    ResponElimina
  2. em va agradar molt la jornada d'avis vaig aprendre molt!!!

    ResponElimina
  3. Hola soc l'Unai.I he escollit aquesta noticia per que la vaig fer jo.UNAI I LA SEVA FAMILIA.

    ResponElimina
  4. m'ha agradat molt la jornada dels avis perquè ha vingut el meu avi i ens ha explicat coses d'Hellín amb un power point que hem fet a casa

    ResponElimina
  5. Hola sóc en Bruno. Que bonica ha estat la jornada d´avis. Espero la següent. Gràcies avis!!!

    ResponElimina
  6. M'agradat la jornada d'avis perqué explicavan moltas cosas interesans.Nayara ,Raquel i Marcos.

    ResponElimina
  7. Hola soc la Maria Sánchez,i m'agradat molt la jornada d'avis perque els avis que venen ens explican com eren les coses quan ells eren petits i tot el que ha cambiat.

    ResponElimina
  8. Todos los abuelos y abuelas que vienen a la jornada d'avis son muy divertidos!!!!

    ResponElimina